Het lijkt erop dat je een verouderde browser gebruikt waarin sommige onderdelen van Clubbase niet goed functioneren. We raden je aan om een andere browser te gebruiken.

Kan ik de datum die gekoppeld is aan een activiteit wijzigen?

Als er geen inschrijvingen zijn voor de activiteit kan de datum direct gewijzigd worden. Als er wel inschrijvingen zijn kan de datum ook worden gewijzigd. Dat kan je doen door op het icoon met de drie puntjes te klikken, klik op 'bewerken' en ga naar stap 2 om de datum aan te passen. Je kan een bericht naar de deelnemers sturen die zij ontvangen per mail. De status van ingeschreven deelnemers gaat in dit geval van ingeschreven naar gereserveerd. Deze personen krijgen per mail bericht waarin de gewijzigde inschrijving kan worden geaccepteerd of geannuleerd, waarna de status in respectievelijk ingeschreven of geannuleerd wijzigt. Let op: informeer de deelnemers tijdig, voorafgaand aan de wijziging.

Heb je een vraag?

Heb je een vraag?

Neem contact op met NOC*NSF Sport Support via: