Het lijkt erop dat je een verouderde browser gebruikt waarin sommige onderdelen van Clubbase niet goed functioneren. We raden je aan om een andere browser te gebruiken.

Veel gestelde vragen

Waarom zoek en boek?
Sittard-Geleen heeft veel te bieden als het gaat om sport en beweging.
Via de functie 'zoek en boek' hebben aanbieders de mogelijkheid om hun aanbod onder de aandacht te brengen van inwoners van gemeente Sittard-Geleen. Inwoners kunnen eenvoudig online het sportaanbod inzien en activiteiten inboeken. Inwoners boeken makkelijk en snel voor proeflessen, trainingen of andere (sport) activiteiten op het platform. Wil je hulp bij het uitzoeken van een activiteit wat goed bij je past? Kijk dan op de sportwijzer.

Ik wil mijn boeking annuleren/wijzigen. Kan dit?
Je kunt de activiteit of lesreeks waarop jij hebt ingeschreven wijzigen en annuleren in je sportprofiel. Nadat je bent ingelogd op Sport.nl, klik je op 'mijn boekingen'. Hier kun je jezelf uitschrijven voor de geboekte sportactiviteit of lesreeks of de reservering wijzigen. Dit kan tot 48 uur van tevoren kosteloos, na die tijd zijn de kosten voor je eigen rekening.
Wij storten de inschrijfkosten, min de transactiekosten (á € 0,99) binnen 14 werkdagen terug op je rekening.

Wat gebeurt er met mijn inschrijfgeld als de aanbieder de activiteit annuleert?
Mocht het voorkomen dat de sportaanbieder jouw sportactiviteit annuleert, dan nemen zij contact met jou op over wanneer deze wel kan doorgaan. Mocht je de les niet kunnen inhalen, dan ontvang je het inschrijfgeld binnen 14 werkdagen retour.

Ik ben een vitaliteitsaanbieder en wil graag een aanbod aanmaken. Hoe zorg ik voor aanbod?
Hartstikke leuk, je bent van harte welkom. Ga naar clubbase.sport.nl en maak eerst een persoonlijk sportprofiel aan aan.. Daarna kun je je organisatie registreren en direct aanbod aanmaken. Na inloggen vind je op het dashboard de instructievideo 'maak kennis met clubbase'

Sportprofiel 

Hoe moet ik een sportprofiel aanmaken?
Klik op Soeple.nl
Klik rechtsboven op 'Login'
Klik vervolgens op ' Nog geen account? Registreer'. Daar vul je jouw gegevens in en ga je akkoord met de algemene voorwaarden.
Vervolgens klik je op 'Registreer' en dan heb je een sportprofiel aangemaakt.
Nu kun je direct jouw activiteit inboeken.

Waarom heb ik een sportprofiel nodig om een activiteit in te kunnen boeken?
Een sportprofiel moet je aanmaken om losse activiteiten en lesreeksen via soeple.nl in te kunnen boeken. Met jouw sportprofiel kan je jezelf (en anderen) inschrijven voor een sportactiviteit in Sittard-Geleen. Daarnaast kan een sportclub na jouw inschrijving contact met je opnemen over je aanmelding.

Moet ik voor mijn vrienden en familie apart een sportprofiel aanmaken?
Met jouw eigen account kun je bij het boeken van een sportactiviteit of lesreeks vrienden en familie aanmelden. Je hoeft dus niet voor iedereen afzonderlijk een sportprofiel aan te maken.

Activiteit boeken

Hoe boek ik met mijn sportprofiel aan activiteit?
Op soeple.nl kun je onder het kopje zoek en boek een vitaliteitsactiviteit of lesreeks naar keuze zoeken. Dit kun je doen door er een organisatie bij te zoeken en te kijken wat voor activiteiten en/of lesreeksen zij aanbieden.

Nadat je een activiteit of lesreeks waaraan je wilt deelnemen hebt gevonden, klik je op 'boeken'. Op de volgende pagina kan je invullen voor wie je wielt boeken, bijv. voor jezelf., jouw kinderen of iemand anders. Nadat je de benodigde gegevens hebt ingevuld, kan je jouw boeking bevestigen. Je krijgt een bevestigingsmail van jouw boeking.

Waar vind ik meer informatie over de activiteit?
Heb je een leuke activiteit gevonden, maar heb je toch nog wat vragen? Klik dan bij de activiteit op ''meer info''. Is het daarna nog niet helemaal duidelijk? Neem dan contact op met de aanbieder van de activiteit (de contactgegevens staan op dezelfde pagina).

Hoe werkt de wachtrij?
Het kan voorkomen dat jouw gewenste activiteit al is volgeboekt. Dit is het moment dat je ervoor kunt kiezen om je voor de wachtrij aan te melden. Mocht er toch nog een plek beschikbaar komen, dan krijg je een mailtje en kun je alsnog aanmelden voor desbetreffende activiteit.

Ik heb geen bevestiging van inschrijving ontvangen. Hoe kan dit?
Na inschrijving kan het een paar minuten duren voordat je een ontvangstbevestiging krijgt. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan in je spambox of daar de e-mail terecht is gekomen. Als dat ook niet het geval is, is je inschrijving waarschijnlijk en kun je het beste nogmaals aanmelden of contact opnemen met het Suportteam.

 

 

 

 

Heb je een vraag?

Heb je een vraag?

Neem contact op met NOC*NSF Sport Support via: