FC Lisse, een voetbalclub met ruim 1100 leden, heeft een sportpark dat plaats biedt aan zevenduizend toeschouwers. “We moeten nog even volhouden met elkaar, voordat we hier straks weer mogen voetballen”, vertelt voorzitter Leon Annokee. “Ik mis alles. Ik mis de geur van de kleedkamers, ik mis de kantine en ik mis zelfs het gezeik. Ik hoop dat jullie ook nog even vol kunnen houden!” Om daar een handje bij te helpen greep FC Lisse de gedwongen sluiting aan om het complex prachtig in beeld te brengen en om de sponsors van de vereniging te verrassen.
Video met dronebeelden
Het PR-team van FC Lisse maakte een video waarin het sportpark van de vereniging én de omgeving schitterend worden weergegeven. Met behulp van een drone komt de bollenstreek waarin de voetbalclub gevestigd is veelvuldig naar voren. Ook de weg richting de ingang van het complex wordt op zo’n manier gefilmd, waardoor het lijkt alsof je de route zelf aan het afleggen bent. Zo ervaar je als kijker tóch nog het gevoel dat je naar de vereniging gaat. De video sluit af met een beeld dat van bovenaf is geschoten. Gemaakt met pionnetjes die normaal gebruikt worden bij trainingen, lees je de woorden “We missen je!”. Zo laat FC Lisse op een creatieve manier zien dat ze nog altijd aan hun leden denken!
Surprise voor sponsoren
Waar het PR-Team dus al van zich liet spreken, besloot ook de Business Club van FC Lisse een steuntje in de rug te bieden. Zij bezorgden mooie geschenkdozen bij de sponsoren van de verenigingen. De geschenken werden mogelijk gemaakt door Opdam Fruit, Meko Hulsebosch, Grain, Wereld Wijnen en de Sponsorcommissie.