Het lijkt erop dat je een verouderde browser gebruikt waarin sommige onderdelen van Clubbase niet goed functioneren. We raden je aan om een andere browser te gebruiken.

Verifiëren

    • Waarom is verificatie met Mollie Connect voor mijn sportclub nodig?

      We gebruiken Mollie Connect voor de uitbetaling van jouw betaalde sport- en beweegaanbod. Verifieer hiervoor de betaalgegevens van je sportclub. Selecteer in Mijn Clubbase in het linkermenu 'Clubbeheer'. In Clubbeheer ga je naar het tabblad 'Betaalgegevens'. Daar staat de knop 'Connect met Mollie'. Druk op de knop en start het verificatieproces.

    • Hoe zie ik of Mollie Connect voor mijn sportclub is geverifieerd?

      In Mijn Clubbase selecteer je in het linkermenu 'Clubbeheer'. In Clubbeheer ga je naar het tabblad 'Betaalgegevens'. Op het tabblad 'Betaalgegevens' zie je de status van jouw Mollie Connect-verificatie. 
      In het screenshot hieronder zie je de melding dat alles gereed is. Je hebt het verificatieproces van Mollie Connect succesvol doorlopen.

      Wanneer je je betaalgegevens nog niet hebt geverifieerd voor Mollie Connect, zie je de knop 'Connect met Mollie'. Druk op de knop en start het verificatieproces.

    • Hoe wijzig ik de betaalgegevens van mijn sportclub?

      Zijn de betaalgegevens van je sportclub veranderd? In Clubbeheer pas je ze eenvoudig aan. Zo wordt je betaalde sport- en beweegaanbod op de juiste rekening uitbetaald.

      Selecteer in Mijn Clubbase in het linkermenu 'Clubbeheer'. In Clubbeheer ga je naar het tabblad 'Betaalgegevens'. Op het tabblad 'Betaalgegevens' wijzig je je betaalgegevens. Zorg dat je de wijzigingen opslaat!

Heb je een vraag?

Heb je een vraag?

Neem contact op met NOC*NSF Sport Support via: