Het lijkt erop dat je een verouderde browser gebruikt waarin sommige onderdelen van Clubbase niet goed functioneren. We raden je aan om een andere browser te gebruiken.

Clubprofiel

    • Waarom dien ik de clubprofielgegevens van mijn club in te vullen?

      Zonder clubprofielgegevens kun je je club niet aanmelden voor programma’s waar je aan mee kunt doen. Bijvoorbeeld platforms waar jouw club aanbod kan aanbieden voor potentiële sporters.  

    • Mijn logo kan niet worden geüpload in mijn clubprofiel, wat gaat er mis?

      Het logo mag maximaal 250 x 250 pixels zijn. Om het logo in het juiste formaat te krijgen kun je via www.fotoverkleinen.nl het logo kleiner maken. 

    • Mijn logo is niet volledig zichtbaar op de detailpagina van mijn sportclub. Wat kan ik doen om dit op te lossen?

      De ideale afmeting van de afbeelding is 250 x 250 pixels. Bij afbeeldingen die rechthoekig zijn wordt een deel van de foto afgesneden. 

    • Ik kan mijn clubprofielgegevens niet opslaan, wat ontbreekt er?

      Er zijn een aantal verplichte velden die je moet invullen om je clubgegevens op te slaan. Als je deze niet allemaal hebt ingevuld en je kiest ervoor op te slaan, verspringt de pagina naar het betreffende invulveld.  

    • De contactgegevens van mijn club zijn gewijzigd, waar kan ik dit aanpassen?

      Je kunt de contactgegevens van je club wijzigen binnen het onderdeel Clubbeheer, via ‘Mijn Clubbase’, op het tabblad Clubbeheer. Link. 

Heb je een vraag?

Heb je een vraag?

Neem contact op met NOC*NSF Sport Support via: