Het lijkt erop dat je een verouderde browser gebruikt waarin sommige onderdelen van Clubbase niet goed functioneren. We raden je aan om een andere browser te gebruiken.

Aanbod beheren

    • Er staan personen op de wachtrij, wat nu?

      Als er mensen op de wachtrij staan, betekent dit dat het betreffende sportaanbod vol zit én deze mensen expliciet hebben aangegeven interesse te hebben in het betreffende sportaanbod. In het aanbodoverzicht kan je zien om welk sportaanbod het gaat. Speel snel in op deze behoefte! Hoe? Stel meer plekken beschikbaar voor de betreffende activiteit. Is dat niet mogelijk kan je een nieuwe en vergelijkbare activiteit aanmaken. 

      Goed om te weten: 

      • Mensen op de wachtrij krijgen automatisch een melding als een reeds ingeschreven deelnemer zich uitschrijft 
      • Als jouw sportclub meer plekken beschikbaar stelt, krijgen de mensen op de wachtrij automatisch een melding om zich definitief in te schrijven. Let op: dat zij zichzelf op de wachtrij hebben gezet, betekent niet dat er een plek voor hen is gereserveerd.  
      • Als je een nieuwe en vergelijkbare activiteit aanmaakt, informeer dan de mensen op de wachtrij hierover. Zij kunnen zich dan inschrijven voor deze nieuwe activiteit. Je vindt hun contactgegevens bij de deelnemers van betreffende activiteit.  
    • Kan ik de trainer die gekoppeld is aan een activiteit wijzigen?

      Via het aanbodoverzicht kan je elk individueel aanbod wijzigen door via de 3 puntjes rechts achter de activiteit te klikken op Bekijken/bewerkenVervolgens kom je in het menu en kan een andere trainer geselecteerd worden. 

      Als je de trainer van meerdere activiteiten wilt wijzigen is dit ook mogelijk. Je selecteert in het aanbodoverzicht de betreffende activiteiten en kiest vervolgens onderin voor de bulk wijziging. Vervolgens kan je in het scherm dat verschijnt de trainer aanpassen.  

    • Kan ik de trainingslocatie die gekoppeld is aan een activiteit wijzigen?

      Als er geen inschrijvingen zijn voor de activiteit kan de trainingslocatie direct gewijzigd worden. Als er wel inschrijvingen zijn kan de trainingslocatie ook worden gewijzigd. De status van ingeschreven deelnemers gaat in dit geval van ingeschreven naar gereserveerd. Deze personen krijgen per mail bericht waarin de gewijzigde inschrijving kan worden geaccepteerd of geannuleerd, waarna de status in respectievelijk ingeschreven of geannuleerd wijzigt. Let op: informeer de deelnemers tijdig, voorafgaand aan de wijziging.

    • Kan ik de datum die gekoppeld is aan een activiteit wijzigen?

      Als er geen inschrijvingen zijn voor de activiteit kan de datum direct gewijzigd worden. Als er wel inschrijvingen zijn kan de datum ook worden gewijzigd. Dat kan je doen door op het icoon met de drie puntjes te klikken, klik op 'bewerken' en ga naar stap 2 om de datum aan te passen. Je kan een bericht naar de deelnemers sturen die zij ontvangen per mail. De status van ingeschreven deelnemers gaat in dit geval van ingeschreven naar gereserveerd. Deze personen krijgen per mail bericht waarin de gewijzigde inschrijving kan worden geaccepteerd of geannuleerd, waarna de status in respectievelijk ingeschreven of geannuleerd wijzigt. Let op: informeer de deelnemers tijdig, voorafgaand aan de wijziging.

    • Kan ik de start-/eindtijd die gekoppeld is aan een activiteit wijzigen?

      Als er geen inschrijvingen zijn voor de activiteit kan de start- en/of eindtijd gewijzigd worden. Als er wel inschrijvingen zijn kan de start- en/of eindtijd ook worden gewijzigd.  Indien dit toch wenselijk is dien je nu de activiteit te annuleren en een nieuwe aan te maken. De status van ingeschreven deelnemers gaat in dit geval van ingeschreven naar gereserveerd. Deze personen krijgen per mail bericht waarin de gewijzigde inschrijving kan worden geaccepteerd of geannuleerd, waarna de status in respectievelijk ingeschreven of geannuleerd wijzigt. Let op: informeer de deelnemers tijdig, voorafgaand aan de wijziging.

    • Kan ik de afbeeldingen die gekoppeld zijn aan een activiteit wijzigen?

      Via het aanbodoverzicht kan je elk individueel aanbod wijzigen door via de 3 puntjes rechts achter de activiteit te klikken op Bekijken/bewerken. Vervolgens kom je in het menu en kan een andere afbeelding geselecteerd worden.

    • Kan ik het aantal beschikbare plekken die gekoppeld zijn aan een activiteit wijzigen?

      Via het aanbodoverzicht kan je elk individueel aanbod wijzigen door via de 3 puntjes rechts achter de activiteit te klikken op Bekijken/bewerken. Vervolgens kom je in het menu en kan het aantal beschikbare plekken aangepast worden.

    • Kan ik de prijs die gekoppeld is aan een activiteit wijzigen?

      Nee

    • Wat gebeurt er als er te weinig aanmeldingen zijn voor een activiteit of lesreeks?

      Bij het aanmaken van jouw sportaanbod heb je de mogelijkheid om een melding te ontvangen als er te weinig inschrijvingen zijn. Je bepaalt zelf wat ‘te weinig’ is en hoe ver van te voren je deze melding wilt ontvangen. Let op: deze melding is een reminder over het aantal deelnemers en betekent niet een automatische annulering van het sportaanbod. 

      Een sportaanbod dient altijd handmatig te worden geannuleerd als dit wenselijk is. 

    • Wat kan ik doen als mijn activiteit of lesreeks vol zit?

      Als jouw activiteit of lesreeks vol zit, dan hebben potentiële sporter de mogelijkheid om zichzelf op de wachtrij van deze activiteit te zettenMocht je aanbod hebben waar een wachtrij is, zorg er dan voor dat je evt. het aantal beschikbare plekken verhoogt of maak soortgelijk aanbod aan en informeer de betreffende perso(o)n(en) op de wachtrij hierover. 

      De personen op de wachtrij ontvangen bericht als er plek beschikbaar is voor het aanbod waar zij zichzelf op de wachtrij hebben gezet. Dit kan omdat jij het aantal beschikbare plekken verhoogt of een deelnemer zich uitschrijft. 

Heb je een vraag?

Heb je een vraag?

Neem contact op met NOC*NSF Sport Support via: